Khamis, Jun 28, 2012

drama queen


huh kan aku baru ja hupdat pasal kes ada minah psyco yang suka cari pasal dengan aku kan dalam hupdat2 aku sebelum nih..ni aku nak sambung lagi cerita nih...uihh xbih2 lagi ka cita sal mangkuk tingkat tuh???? mesti lah x selagi dia dok ganggu hidup aku selagi tu lah xkan ada erntry lain selain dari dia ja...(tu yang dia mau sebenaqnya,ble tambah simpati orang)

baqu2 nih terjadi la lagi sesi tinju meninju antara aku dan blanka tuh...bukan kes apa pun kes mulut hebiaq(jahat) yang suka dok wat ceqita ja..cam besa dia suka sangat menunjukan kebodohan dia dalam mempercayai kawan2 dia yang disangka baik tuh...dah tau depa suka tgok dia meroyan dia pi caya jugak..kes sebesaq hama pun saja nak dipebesaq2kan..bodo kan....kannn...kannnnnn..
ble plak dok sms kawan aku dok ngadu *kenapa aku suka sangat cari pasal dengan dia..aku abaru ja nak tanya soalan elok2 dengan dia,dia dah mengamok* choiiii cam butuh punya drama.. elok ka tetiba dengan nada tinggi tengking2 aku..siap dok perli2 lagi dok tanya soalan banyak2 sampai aku nek hangin satu badan..ble dia kata soalan baik!!!! baik wak lu...............................dah tu siap plak sampai sanggup cari orang,tarik2 tangan semata2 nak cita apa yang aku buat kat dia..yang dia buat sampai aku buat dia tu xplak dia cita...babi hutan sungguh..mang menyirap aku aih..bukanya aku xtau budak2 yang dioa pi cita tu pun kawan2 aku jugak mestilah depa mai tanya kan..nama pun wartawan karat....
xpa..aku nak tengok sampai bila dia nak jadi camtu..bukan aku saja yg dia busampai hangin satu badan..ramai lagi cuma tunggu nak keluaq ja.....
tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..

amik kau......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

😩😩

penatnya hari ni..dah la semalam xboleh tidoq sampai ke pagi...ari ni pulak dok nega...sales minggu ni kureng gilos la..mampoih la macam man...