Khamis, Disember 06, 2012

akak kembali uolll( akak la sangat kan)

 ni lah wajah aku setelah setahun bertafakur n bertapa di gunung ledang..
caya x?????? caya x3??????????

selamat petang..sekatang jam 5.56pm( petang la tu kan) dah lama aku xmenaip ni... bukan aku malas aku segan ja ehhehhehe..tetiba tangan ni gatai2 lak nak menaip...kalau xsalah aku last skali aku ber-blog ni tahun 2011 bulan 2 kot....xbrapa nak ingat,almaklumlah dah tau pakcik ni..
banyak benda n kejadian yang berlaku kat aku sepanjang hampir setahun x berblog ni...nanti lah aku karang satu persatu..kalu boh semua kang tahun depan plak la aku ber-blog balik...tapi untuk langkah keselamatan aku terpaksa ubah privercy u7nuk keselamatan n keselesaan aku jugak..almaklumlah si kutu brahak tu dah mula bergiat balik dalam industri skodeng mengodeng blog aku nih....
k..mlam ni aku sambung cerita lagi coz skang aku nak tengok movie sat....
byee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

😩😩

penatnya hari ni..dah la semalam xboleh tidoq sampai ke pagi...ari ni pulak dok nega...sales minggu ni kureng gilos la..mampoih la macam man...