Khamis, April 11, 2013

BULU BAWAH DAH LEBAT KA DIK NON OIIIII




 QAMAI GAK ORANG (GELAP SKET)
assalamualaikun n peace yoooooo
tadi kat area rumah yang aku sewa baru ja belangsung sesi ceramah politik dari pihak PAKATAN RAKYAT & PAS.. banyak penceramah yang depa jemput..tapi aku xkenai pun suma tu...ya lah aku bukan dari golongan pro politik...xpenah amik kesah pun suma tu..yang aku kenai just sorang ja iaitu akak ABBY ABADI yang dijemput khas time tu..dengaq kata BOB LOKMAN pun dijemput gak tapi xdak pun malam ni... demam kot... seronok bila aku dengaq ABBY ABADI bagi ceramah,cerita pasal penhijrahan dia dari sosialisma ke muslimah yang baik..banyak pengalaman yang baik aku ble amik iktibar..yang lain2 penceramah pun ble tahan gak la tapi satu ja yang aku xbekenan  depa suka cakap sambil jeqekah(jerit) kuat2..nek pecah gegendang telinga aku aku dok cuba detect apa yang cuba depa sampaikan... aku xnafikan banyak yang depa cakap tu banyak kebenaran dia... 


xsalah pun klu kita bejuang untuk agama.... ok apa yang aku nak cita ni bukan pasai ceramah tu..yang aku nak cita nih pasai suku sakat makluk yang bernama manusia bangang... tadi time aku pi beli makan aku tengok xdak pun bendera BIRU terpacak kat situ,alih2 time nak start ceramah tu tetiba ada segerombolan budak2 baru nak baliaq(baliq) dok pakat sebuk pasang bendera..time2 ceramah tu lah depa sebuk dok pacak..nak tunjuk hero... mana lah budak2 ni dapat bendera tu aku pun pelik... yang lagi aku sakit hati bila ada orang lalu nak pi dengaq ceramah tu ja...


 DOK SEBUK BENTANG BENDERA HUH...

budak2 ni dok jerit maki hamun orang yang lalu tadi..hadoiiiiiiii..apa la punya bangang.... buat malu bangsa sendiri ja depa ni..nasib bek la orang2 yanag lalu tu xtibai ja muka depa,xpasai2 masok youtube pasai budak hancoq muka kena balun...
please la weiii hangpa budak2 lagi..bulu pun baqu 2/3urat tumbuh dah nak jadi pro politik..hadoiiiii.... dok be arak bagai macam jin mabok todi awat????? bek angpa dok umah baca buku skolah xpun layan astro cita hindi mcm abang umah sewa aku dok wat ari2..sampai aku pun nek tension..dah macam aku dok umah india plak....24jam ari2 dengaq lagu areyyyyy...areyyyyy...areyyyy...
opss dah lari tajuk plak

 peace yoooooo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

😩😩

penatnya hari ni..dah la semalam xboleh tidoq sampai ke pagi...ari ni pulak dok nega...sales minggu ni kureng gilos la..mampoih la macam man...