Selasa, April 23, 2013

longkang...punya mulot..

hari ni aku memang betoi2 bengang dengan sorang makcik nih....keja satu dept dgn aku.... dah la bekira nak mampoih..pastu dok hamjengkan aku plak...bukan aku xtau tiap2 hari dia dok kutuk aku xbuat keja lah apa lah...padahal 2x5 jugak...... nasib bek la tua klu xmang dah kena semboq dgn aku dah..aku pun xtau apa masalah dia..suma org xkena,xbetoi..dia sorg ja yang terbaik...bila tegoq ja tarik muka macam cibai....
kes ayam bodo ja pun nak sound2 aku..dah tau aku xbuat awat yang xpi tolong buat..dok bekira nak mampoih tu pasai apa.. tiap2 ari aku perati ja pagai dia.. aku sabaq ja.. tunggu lah masa..mang aku bahan muka dia nanti..nak gaduh mai la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

😩😩

penatnya hari ni..dah la semalam xboleh tidoq sampai ke pagi...ari ni pulak dok nega...sales minggu ni kureng gilos la..mampoih la macam man...