Jumaat, Jun 07, 2013

kalau dah jenis garit tahap beruk makyeh ni xboleh wat apa dah..





aku ni sebenarnya dah malas nak tulis pasai benda yang sama..api xboleh jugak coz benda ni makin hari makin menajdi2... xdak benda len dah,pasai pompuan xtau malu tulah...suka sangat dok menyebok pasal aku..suka seru2 nama aku..wekkkzzz geli aku aih...
baru2 ni aku bukak lah weeChat....tetiba nek notification   friends request ...ko tau apa yang appear  kat screen phone aku... ni hah
BIDAN KAMPUNG KO HAH..... ko mampu ker????? aku saja2 lah tukar nick aku dari apaylova jadi DUKUN SUSUK..tup2 dia pun tukar jugak jadi BIDAN KAMPUNG.... choiiii sungguh la pompuan nih...suka tiru aku...dari nama dia tu aku dah tau mesti saja nak cari pasai...yang aku heran apsal dia ble add aku???? add aku k.... mana dia dpt no phn aku..pelik sungguh la pompuan sofa nih...
 dah tu hari2 dok seru nama aku..apsal..ingat aku dok hadap kat ang ka wei..CHOIIIIII..lesbian mak nyah... SIB BEK AKU DAH BLOCK MAKLUK NI..HUHUHUHU
                              CAM TAIK X KAK SOFA?????
KO MAMPU NOKZZZZ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

😩😩

penatnya hari ni..dah la semalam xboleh tidoq sampai ke pagi...ari ni pulak dok nega...sales minggu ni kureng gilos la..mampoih la macam man...